Právna úprava ukladá podnikateľom (resp. predávajúcim) pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov informovať zákazníka (či už spotrebiteľa, alebo podnikateľa) o podmienkach a spôsobe reklamácie, o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, o zodpovednosti za vady, o záručnej dobe či o lehotách pre vybavenie reklamácie a o postupe pri zamietnutí reklamácie. Uvedené predzmluvné informácie bývajú súčasťou Reklamačného poriadku, ktorého správne a kvalitné vypracovanie je v záujme každého podnikateľa (resp. predávajúceho) a to najmä z dôvodu ochrany pred vznikom prípadných nežiadúcich sporov, zachovania dobrého mena Vášho e-shopu, spokojných zákazníkov, či za účelom predídenia prípadných sankcií pri kontrole vykonávanej Slovenskou obchodnou inšpekciou (prípadne iným orgánom dozoru, resp. dohľadu).
Myslite preto dopredu a zverte prípravu Vášho Reklamačného poriadku do rúk skúsených právnikov. Naša advokátska kancelária Vám zabezpečí prípravu Reklamačného poriadku pre Váš e-shop, ktorý pre Vás pripraví na mieru podľa Vašich potrieb a v súlade s aktuálne platnou legislatívou, tak aby riešenie prípadných reklamácií prebiehalo bez komplikácií a efektívne.