Nastavenie webovej stránky z hľadiska GDPR

Pri prevádzkovaní webovej stránky (e-shopu) je dôležité mať správne nastavené pravidlá spracúvania osobných údajov. Naša advokátska kancelária vám v spolupráci so spoločnosťou Top privacy s.r.o. zabezpečí správne nastavenie vašej webovej stránky (e-shopu) z hľadiska GDPR a zároveň v súlade s aktuálne platnou legislatívou a to na mieru podľa konkrétnych funkcionalít vášho e-shopu.

Táto služba zahŕňa:

500,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Úvodná konzultácia

Úvodná konzultácia s právnikom zameraná na vaše potreby a požiadavky týkajúce sa nastavenia webovej stránky (e-shopu), vrátane dodania kompletných informácií a podkladov z vašej strany.

Nastavenie webstránky

Nastavenie webovej stránky (e-shopu), jej funkcionalít, či obsahu podľa vašich požiadaviek, vrátane vypracovania súvisiacich informačných dokumentov nevyhnutných pre spustenie webovej stránky (e-shopu) v súlade s Nariadením GDPR, zákonom č. 18/2018 Z. z. o spracúvaní osobných údajov a zákonom č. 451/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, ktorého obsahom je:

  • nastavenie cookies podľa platnej legislatívy,
  • nastavenie primeranosti spracúvania čo sa rozsahu údajov týka na jednotlivé účely - marketing, registrácia, lehoty uchovávania, 
  • nastavenie zákonnosti a posúdenie primeranosti spracúvania pri jednotlivých účeloch,
  • posúdenie prípadných sprostredkovateľov a nastavenie vzťahov prevádzkovateľ/sprostredkovateľ, príprava sprostredkovateľských zmlúv,
  • nastavenie informačnej povinnosti pre dotknuté osoby,
  • nastavenie vzťahov v prípade využívania platobných brán cez poskytovateľov,
  • nastavenie toku údajov - príjemcovia / tretie strany.

Záverečná konzultácia

Záverečná konzultácia s klientom v rámci, ktorej máte priestor na vaše pripomienky či ďalšie prípadné otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky z hľadiska GDPR.

Naším cieľom je prínos pre klienta

Výber správneho a spoľahlivého poradcu je vždy veľkou pomocou pri zdokonaľovaní sa. Predovšetkým poradenstvo v oblasti práva je nesmierne širokospektrálne a zasahuje takmer do všetkých oblastí života podnikateľov a jednotlivcov, preto je výber právneho poradcu nesmierne dôležitý. V spolupráci s partnerskou Top privacy, s.r.o. dbáme pri službách v oblasti digitalizácie, bezpečnosti, ochrany dát a údajov na profesionalitu a vysokú kvalitu právnych služieb s individuálnym prístupom. Našim hlavným cieľom je poskytovať právne služby v najvyššej kvalite a pre klienta prinášať inovatívne a odborné riešenia tak, aby sme sa stali jeho dôverným partnerom.

 

Ďalšie služby v oblasti E-commerce

E-commerce balík

1 500,00 €
Cena je uvedená bez DPH.

V rámci našej advokátskej kancelárie poskytujeme komplexný právny servis pre prevádzkovateľov internetových obchodov (e-shopov). Základom pre váš e-shop je správne spracovanie všeobecných obchodných podmienok (VOP), ktoré pripravujeme výlučne na mieru klienta podľa jeho požiadaviek. Ďalšou nevyhnutnosťou je spracovanie reklamačného poriadku, nastavenie zmlúv a ochrany osobných údajov. Tým však povinnosti pre prevádzkovateľov e-shopov nekončia.

Koncepcia licenčných podmienok

200,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Kvalitne vypracované podmienky a pravidlá používania výsledkov duševnej tvorivej činnosti autora sú kľúčom k ich úspešnej ochrane. Obráťte sa na nás a my pre vás zabezpečíme prípravu licenčných podmienok podľa vašich predstáv a v súlade s aktuálne platnou legislatívou.

Koncepcia všeobecných obchodných podmienok (VOP)

700,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Právna úprava ukladá všetkým podnikateľom pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho oznámiť spotrebiteľom taxatívne vymedzený okruh informácií. Uvedené býva súčasťou všeobecných obchodných podmienok (VOP) spolu s ustanoveniami spresňujúcimi zmluvné dojednania medzi predávajúcim a jeho zákazníkmi (či už spotrebiteľmi, alebo inými podnikateľmi) a sledujúcimi záujmy predávajúceho. Vypracovanie individualizovaných všeobecných obchodných podmienok (VOP) je tak v záujme každého predávajúceho a to či už za účelom predídenia prípadných sankcií pri kontrole vykonávanej Slovenskou obchodnou inšpekciou (prípadne iným orgánom dozoru, resp. dohľadu), alebo sporov so zákazníkmi vzniknutými z absencie podrobnej úpravy zmluvných podmienok.

Naša advokátska kancelária vám pomôže s prípravou Všeobecných obchodných podmienok (VOP) pre váš e-shop, ktoré pre vás pripraví na mieru podľa vašich požiadaviek a v súlade s aktuálne platnou legislatívou.

Koncepcia reklamačného poriadku

400,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Právna úprava ukladá podnikateľom (resp. predávajúcim) pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov informovať zákazníka (či už spotrebiteľa, alebo podnikateľa) o podmienkach a spôsobe reklamácie, o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, o zodpovednosti za vady, o záručnej dobe či o lehotách pre vybavenie reklamácie a o postupe pri zamietnutí reklamácie. Uvedené predzmluvné informácie bývajú súčasťou reklamačného poriadku, ktorého správne a kvalitné vypracovanie je v záujme každého podnikateľa (resp. predávajúceho) a to najmä z dôvodu ochrany pred vznikom prípadných nežiadúcich sporov, zachovania dobrého mena vášho e-shopu, spokojných zákazníkov, či za účelom predídenia prípadných sankcií pri kontrole vykonávanej Slovenskou obchodnou inšpekciou (prípadne iným orgánom dozoru, resp. dohľadu).

Myslite preto dopredu a zverte prípravu vášho Reklamačného poriadku do rúk skúsených právnikov. Naša advokátska kancelária vám zabezpečí prípravu Reklamačného poriadku pre váš e-shop, ktorý pre vás pripraví na mieru podľa vašich potrieb a v súlade s aktuálne platnou legislatívou, tak aby riešenie prípadných reklamácií prebiehalo bez komplikácií a efektívne.

Platobná brána a digitálne bankovníctvo

Na vyžiadanie

Pri online podnikaní je dôležité dodržiavať určité postupy a nastavenia z pohľadu platobných brán a kartových spoločností, aby sa minimalizovalo riziko reklamácií a chargebackov od zákazníka. Náš partner Payout je schopný poskytnúť vám cennú pomoc a poradenstvo práve v tejto oblasti.

E-fulfillment

Na vyžiadanie

Automatizované riešenia pre vaše skladové hospodárstvo.


Prejdime si Vašu požiadavku spoločne

Meno *
Povinná položka
Priezvisko *
Povinná položka
E-mail *
Povinná položka. Zadajte prosím email v správnom formáte
Telefónne číslo *
Povinná položka
Správa *
Povinná položka